Dieses Blog durchsuchen

Montag, 3. Oktober 2011

Szeptember




Homokfúvás sokkal finomabb, részletgazdagabb módon mint eddig?...mikor első alkalommal hallottam a fotorezisztens fóliákról, egyből felkeltette érdeklődésemet.



A szitázás is évek óta izgatott, már beszereztem az információk jó részét, épphogy csak nem kezdtem neki... Egyből igent mondtam, mikor Erna felhívott, nem lenne-e kedvem résztvennni szeptember elején a kétnapos kurzuson- egy nap homokfújás, fotorezisztens fóliák készítése, másik nap szitázás, sziták készítése. Minden amit ott tanultam válasz volt a kérdésekre, amik munkáimmal kapcsolatban foglalkoztattak: üvegképeim az utolsó máfél évben "szöveges feladatok". Az írás nemcsak jelentése miatt érdekel, hanem képi, vizuális elemként, olyannyira, hogy ez a szempont legalább olyan fontos, ha nem fontosabbb.... a szöveges elemeket szeretném beépíteni casting munkáimba is, de ehhez az eddig használt technikák nem elég finomak, nem elég részletgazdagok.






Fotoresistent SandBlasting Foils -This was the subject of the workshop in September 2011. Wels Austria.

Erna Picehna has shown us how to deal with this -for me- new tools. I was allways looking for a way getting smaller letters, words, sentenses into my works. I have found the solutions. I'm now ale to have detailed text components. Great!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen