Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 13. Juli 2011

Ha blog, hát legyen blog...azaz, hogy legyen blog is!
Nálam sokkal hozzáértőbbek mondják évek óta: neked blogot kéne írnod! Ellenálltam. Nem mintha nem szeretnék írni. Szeretek. Sőt, nagyon is szeretek. De nálam az írás rituáléja szorosan összefüggött eddig a jóillatú papírral, tintával, töltőtollal, s ha ez az írás nem a személyes naplómba került, hanem másoknak készült, akkor boríték, bélyeg...Belátom azonban, hogy van a munkás életemnek egy része, ami másokat is érdekelhet, én pedig szívesen megosztom, szóval legjobb ha leírom ide. Így nem kell egyenként leveleznem az érdeklődőkkel....amúgy is ma délután kaptam gyorstalpaló kiképzést facebookilag Erikától (jó, most lebuktam: eddig nem is én birizgáltam, hanem ő) s ha lúd legyen kövér, ejtsük már meg ezt a blogügyet is egy kosszal és esküszöm személyesen én írom majd! ...Mondták, hogy rendszeresen kell. No, itt kicsit bajban leszünk, mert a rendszerességgel voltak már konfliktusaim.
Szóval ez a mai bejegyzés egy amolyan műhely napló kezdete.
május

1 Kommentar:

  1. hajrá!! én csak most fedeztelek fel..majd írogatok Neked!!:-D most csak olvasok egy évnyi anyagot..:-)))

    AntwortenLöschen