Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 5. Februar 2012

Srácok, ez itt a földi paradicsom!

A mai napot a hely felderítésével töltöttem. Kezdetnek benéztem a műhelybe, hogy ha már én leszek a technikai aszisztens, legalább ismerkedjek a felszereléssel. Leesett az állam....jártam már sok helyen, de ilyen pazarul felszerelt studiót még nem láttam. Minor égőkkel dolgozunk, 10 munkahely van berendezve, mindegyik mellett hűtőkemence.
Van még néhány nagyobb előlnyílós paragon is a teremben...és valami nagy szerkezet, amiről fogalmam sincs mi. Az égők vezetékes gázra vannak bekötve. Az egész munkafelület felett óriási elszívó. Majd lefényképezem....
Aztán átmentem a múzeumba...( a leesett állam lent is maradt)A gyűjtemény hihetetlen, felét sem bírtam megnézni... majd bővebben írok róla.
A képeken a múzeumi "hotshop", ahol óránként vannak demó-k.

I have spent the day with exploring the facilities. First of all I went to see the studio, just to be sure I know everything that a technical assistent should know.The next hours i've spent at the museum.( On the images you see the hotshop of the museum, where demos are held every hour)
This place is like a dream!!!!!

1 Kommentar:

  1. Ez aztán a nem semmi!! :-))
    Annyira büszke vagyok rád!:-D
    Gratulálok még1x!!! Várok sok-sok képet, és élménybeszámolót!:-)

    AntwortenLöschen